Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V36e91r42a 60K64u50n18c42o70v33a 6981675741667

Jan Dzuik Andersen Neměli bychom se my Češi zabývat spíše problémy u nás místo kritiky Norska?

Ne

Protože Norsko nám ukazuje system který v Česku nechceme,

+2/0
13.4.2017 12:01
Foto

V65e85r55a 93K12u69n27c27o74v23a 6531575781637

... snad už v tom Norsku pochopila a udělají si pořádek: http://www.stop-multikulti.cz/obrovsky-prevrat-v-norsku-ministryne-priznala-skandalni-chyby-barnevernetu-chystaji-se-zmeny/ R^

+1/0
13.4.2017 9:20
Foto

V83e40r57a 50K42u68n52c83o17v71a 6631365261817

Po vykonstruovaných procesech jsou neoprávněně odebrány děti, nevěřím lživým úředníkům, ale sleduji ty rodiny, které takové zlo potkalo, protesty jsou stále větší, v praxi je vše zcela jinak, jsou tací co toto nikdy nepochopí i kdyby vyšla pravda komplet najevo.

+1/0
12.4.2017 23:01
Foto

V93e63r34a 25K34u17n31c43o75v70a 6411605191267

... přes všechny ty dohady, argumenty a dokazování je evidentní, že v Norsku mají špatný přístup a pomoc rodině, když je tolik dětí odebráno, tam nemají faktický zájem, aby rodina fungovala, pro jejich zdravý vývoj není dobré, když jen pár hodin ročně vidí mámu a tátu, v tom nevidím žádnou pomoc, to co tam provádí je jasný byznys, nějaké statistiky nejsou potřeba, papír snese všechno, ale ty dětské pokojíky a postýlky zejí prázdnotou, že je tam něco špatně, to rozumný člověk pochopí, milující rodiče se budou bránit a tyto diskuze pokračovat, je mnohem přínosnější veřejně na to zlo upozorňovat než obhajovat ten systém, který ničí generace lidí ...

+1/0
12.4.2017 20:06

V28l16a17d70i54m58í39r 74K57r34y16c24h41t57á23l90e66k 4842869337622

Tento příspěvek říká o mentální kapacitě autorky blogu vše.

+1/−3
12.4.2017 20:10

I50v97o 29C50h56a29r17f69r26e88i33t51a34g 3764988102191

Taky mám ten dojem. V posledních několika příspěvcích se dokonce s její "kolegyní" Svobodovou střídají na odpovědích mě. To znamená, že já napíši něco Svobodové a odpoví mi Kuncová a naopak. A obě působí dost rozrušeně až hystericky. To se ukazuje jak na jejich stylu, v gramatice, překlepech i logice. Také obě svorně mínusují mé komentáře i když na ně sami vzápětí odpovídají. Kdyby mohli sami sobě plusovat ty svoje "příspěvky", bezpochyby to udělají;-)

0/−2
13.4.2017 17:36

J77a85r16o45s39l27a10v91a 58K18a51n18i84o53k37o55v75á 7292869662247

Díky, moc fajn článek. Kéž se to zlo konečně odbourá.. Ale uvěřím tomu až po skutečném vracení dětí...

Jen nevím, co přát těm, kdo v tomto systému pracovali a zasloužili se o ničení rodin. To musí být lidi vez svědomí, jinak není možné, aby tohle vykonávali..

Zrůdný systém !

+1/−1
12.4.2017 0:29

J34a50n 69J58e68n11i63c 1894634587224

Paní Kuncová díky.

Vím, že už paní Svobodová o tom psala. Průšvih je, že soudružka Engelsová nám přes norské fondy zavádí norskou péči o dítě. Stejná soudružka, která už v roce 2013 v ČR prohlásila, že stát ví lépe než rodiče, co je pro dítě dobré. V tomto duchu připravila i legislativu k inkluzi. Když rodič nesouhlasí se závěrem PPP o umístění dítěte do normální třídy ( a jedině rodič odhadne, jaké to dítě doopravdy je a jestli v dané třídě bude trpět), tak lze dítě odebrat, protože mu rodič nechce dopřát to nejlepší...

O tom co dokáže sociálka nejen v Norsku by se dalo napsat články. Je tu jeden zcela zásadní rozpor, který žádná levicově smýšlející hlava nepobere. U drtivé většiny rodičů je vyvážená odpovědnost a pravomoce. U žádné cizí osoby už to nikdy nejde. Takže úředník má obrovské prvomoce, ale skoro nulovou zodpovědnost. Takže zcela v klidu a kdoví kvůli jakým pohnutkám (viz BV) rozvrátí úředník fungující rodinu a když se přijde na to, že pochybil, tak je prakticky nepostižitelný, protože do hlavy mu nikdo nevidí a on bude jak nemocný osel opakovat: jednal jsem v nejlepším zájmu dítěte...

Jenomže levicové sociální inženýrství nepotřebuje soudné lidí vychované v normálních rodinách. Potřebuje tupé stádo, co bude poslouchat, nechat se vodit za ručičku, poslušně se vzdá svobody a jako vrchol všeho se pokorně zeptá, kterou stranu má volit...

Neodpustím si šťouchanec vůči BV. V dnešní době internetu a sdílení zpráv je asi velmi pravděpodobné, že některé z dětí, co jsou dnes v pěstounské péči se doberou pravdy, až jim bude třeba 20 let. Unést stav, kdy člověk zjistí, že byl vyrván z funkční rodiny a jeho rodiče celý život bojovali za jeho navrácení, nemusí být vůbec jednoduché... Pak se naskytá otázka, na kolik "nových Brejviků" má Norsko, díky BV, zaděláno?

+3/−2
11.4.2017 16:55

V81l88a98d80i86m33í32r 97K36r90y48c76h98t83á71l61e76k 4752149897422

Jasně. Sociálka v jedné z nejcilizovanějších a nejdemokratičtějších zemí na světe odebírá děti z funkčních rodin. ;-D;-D;-D;-D

Ve funkční rodině 3 leté děti utírají matkám a tetám podělané zadnice? Ve funkčních rodinách 5 letým dětem stříká krev z obličeje, když se rodiče mezi sebou rvou jak koně? Aby nedošlo k mýlce. Mluvím o rodině paní Michalákové.

+3/−5
11.4.2017 17:53

J85a83r36o25s56l76a37v63a 20K38a10n94i68o29k85o72v49á 7322529312607

Bolí paranoia ?

0/0
12.4.2017 0:03
Foto

V74e74r57a 51K85u86n16c34o87v84a 6731255351977

... pane Jenic, já děkuji Vám za výstižný komentář, nebude to jednoduché bojovat proti té hrůze, která vane z Norska, to není jen boj proti tomu zlu, které se tam děje, ale především ochrana našich potomků i u nás, protože lidé, kteří nemají dost dobré myšlení a smysl pro rodinu lehko spadnou do tolik lákavého byznysu, pro úředníky je mnohem pohodlnější "šoupnout" dítě k pěstounům nebo do nějaké soc. zařízení než, aby pomohli přímo v té rodině, u nás to ještě není až tolik dramatické, ale v tom Norsku už ano, praktiky "gestapa", které tam jsou při odebírání jsou hrůza, stále máme možnost vidět nová videa, která natočili rodiče a nebojí se je zveřejnit, snad se vše díky veřejnosti napraví a přestane to běsnění Barnevernetu ...

0/0
13.4.2017 22:48
Foto

Z61d82e33n20e94k 68M87a97l90k53u18s 9796966980221

Opravdu velmi zajímavý článek, děkuji autorce hlavně za zajímavé odkazy. R^

+4/0
10.4.2017 19:56

I53v32o 82C39h66a21r35f84r39e69i69t13a74g 3344648832681

Tak si ty odkazy přečtěte! Že to nejde když jsou v norštině a Vy norsky neumíte? Tak musíte zkrátka věřit tomu, co Vám k tomu "předžvýkali":-/.

Mohu Vás ubezpečit, že hodně z toho co tam interpretovala paní Kuncová neodpovídá tomu co je v těch odkazech. Já, na rozdíl od pí. Kuncové si mohu v originálu přečíst co tam stojí. Ona musí také VĚŘIT.

+3/−2
12.4.2017 12:07

J70a66n 13H48r38u36z83a 8434628829317

Děkuji autorce za propracovaný blog. R^

+6/0
10.4.2017 14:14

I48v71o 87C86h92a79r65f12r43e58i24t71a76g 3524628492911

Ano, autorka uvedla množství odkazů. Jenže její interpretace ne vždy odpovídá tomu, co v těch odkazech stojí, když si je člověk přečte a rozumí jim;-)

+3/−3
12.4.2017 12:10

P92e62t43r 17S83k47á22c92e59l 6824279479

Karma.

Otázekje vícero, více objasní video „Cesty k sobě“:

https://vimeo.com/211318954?from=outro-embed

+2/0
8.4.2017 0:35

D49a76n 82P89o85s23p51i81s76i32l 3199318306354

Norsko bývalo kdysi magnetem pro švédské zdravotníky - platy vyšší, pracovní prostředí lepší než "doma" a tak i dost mladých párů zdravotníků se tam vydalo. Teď se ale pro jistotu vrací, zvláště ti, co si chtějí pořídit potomstvo. Ta mladá norská maminka, co utekla do Švédska, není prvním "uprchlíkem", už jsou známy dva případy mladých párů (etnických švédů) co po zájmu Barnevernet-u velmi rychle sbalili novorozeně, kufry a rychle zpátky domů.Barnevernet je klasická ukázka toho, jak cesta do pekla je někdy drážděna nejlepšími úmysly.

+12/0
7.4.2017 22:17

I54v97o 89C60h85a88r43f90r79e29i75t46a11g 3584938372191

Na to, že v Norsku bydlí kolem 90.000 Švédů, tak ty dva známé případy kteří se vrátili není mnoho...

+1/0
9.4.2017 22:59

D62a27n 62P66o74s33p84i62s10i80l 3729698826404

Dva známé případy jistě nejsou mnoho, kolik je těch neznámých nikdo neví, ale já jsem se zmínil o zdravotnících a nepřímo o párech zakládajících rodinu. Hodně švédských zdravotníků, co pracují v Norsku, tvoří nemocniční sestry, mnoho z nich je mladých a zatím problémy, co bude s potomky, nemusí v Norsku řešit.

+3/0
10.4.2017 9:11

I22v81o 38C48h32a42r73f93r82e55i68t57a17g 3524848632561

Kecáte, pane Pospíšile, kecáte! Tvrdíte, že se Švédové houfně vrací z Norska kvůli Barnevernet. Přitom naopak víc a víc Švédů se do Norska stěhuje.

+1/−3
12.4.2017 12:17

D53a66n 69P90o68s62p60i31s22i36l 3599158256734

Můžete mi sdělit, kde tvrdím, že švédové se houfně vrací zpět z Norska do Švédska? Já jsem se zmínil o mladých paŕech, co v Norsku pracují a chtějí zakládat rodinu, a ani tady jsem nepsal o nějakých "houfech", tak mi nevkládejte prosím do úst, co jsem nikdy neřekl. Jinak co se týká stále většího počtu do Norska se stěhujících švédů, tak jsem nedávno (myslím v Sydsvenskan) četl, že podle posledních statistik se "odliv" švédů do Norska začal přibržďovat. Sice jako důvody nebyl zmíněn Barnvernet, ale to, že mnoho "emigrantů" do Norska začalo přicházet na to, že i když jsou v Norsku vyšší platy, jsou tam na druhé straně životní náklady dost vyšší než ve Švédsku a tak jediná významná výhoda pro zdravotníky je lepší pracovní prostředí v Norsku než ve Švédsku.

0/0
12.4.2017 12:29

I18v48o 16C93h18a61r36f61r63e25i79t71a92g 3194678802101

Napsal jste "...a tak i dost mladých párů zdravotníků se tam vydalo. Teď se ale pro jistotu vrací, zvláště ti, co si chtějí pořídit potomstvo." Ano, neřekl jste "houfně", ale z Vašeho textu to vyznívá jako by to dokonce byli všichni a zejména kvůli Barnevernet. Přitom důvody byly jak pro dřívější migraci do Norska, tak pro dnešní stagnaci migrace víceméně jen ekonomické.

+1/0
12.4.2017 13:19

M97a52r36t16i10n 90H71a59v31e17l36k94a 8814682784

Především by měli stanout před soudem zástupci oné podivné organizace ...!!

+13/0
7.4.2017 14:43

O18l47g30a 50P22a43v32l37í94k89o51v89á 6294758527922

R^R^R^ Snad se jedná o nové světlo na konci tunelu. Pokud se ta zvěrstva páchaná v Norsku na rodinách s dětmi objasní, ani ostatní země včetně Česka (a naší paní ministryně Marksové Leninové) už nebudou moci tento zrůdný sytém protěžovat

+20/−1
7.4.2017 14:17

V49l21a37d16i77m19í73r 26K76r55y72c11h35t40á79l94e46k 4702349727672

Jeden nález Ústavního soudu ČR. Týká se památného OSPOD Praha 13, který vede Mgr. Blanka Vildová, stranická kolegyně Zdechovského a Michalákové.

http://kraken.slv.cz/II.US959/15

4. Stěžovatel poukazuje na to, že se obrátil na Veřejného ochránce práv s žádostí o prošetření postupu OSPOD, přičemž ve zprávě o výsledku šetření je mj. uvedeno, že OSPOD se při výkonu právní ochrany nezletilých dětí dopustil závažných pochybení. Ministerstvo práce a sociálních věcí však zaujalo stanovisko, že pracovnice OSPOD nepochybily, pokud podaly návrh na vydání předběžného opatření, nicméně jejich zásah byl neadekvátní.

O odebrání tady těch dětí byla sociální pracovnice OSPOD Praha 13 Blanka Exnerová. Ombudman konstatoval závažná pochybení, MPSV považuje zásah za neadekvatní.

Co myslíte? Pracuje paní Blanka Exnerová dál na OSPOD Praha 13? Ano, pracuje a není síly, která by ji odtamtud vykopala.

Ale my jsme Češi. Že se životy ničí dětem u nás doma nikoho nezajímá. Ale Norům o kterých víme jen to co nám povídala paní Michaláková, poradíme co dělají špatně.

+6/−6
7.4.2017 11:49

V54á46c77l70a57v 45J63ů19z71a 6951167386

Má ta paní být odvolána za to, že s ní nesouhlasí ombudsmanka, ale MSPV a soudy 3 stupňů včetně ústavního jí daly za pravdu?

Jinak nějak jste si z toho nálezu ústavního soudu vybral jen něco - tvrzení stěžovatele.

"Zásahem OSPOD došlo k rozvrácení rodiny stěžovatele, kdy byl po dobu čtyř týdnů odloučen od svých dětí." - Kdyby se to v Norsku týkalo jen 4 týdnů, tak Nory nikdo neřeší.

Tetno spor probublal až k ústavnímu soudu, a nikdo kromě ombudsmanky se stěžovatelem nesouhlasil. OSPOD situaci sledoval dlouhodbě, problémy v rodině si podle všeho nevymyslel ani je nezpůsobil a navíc děti byli po 4 týdnech propuštěny do péče rodičů. Ani se zde nepíše, že by dítě nemohlo být v kontaktu s jinými příbuznými, než se stěžovatelem. Opravdu vám to přijde srovnatelné s tím, co se děje v Norsku?

Rodič, kterému úřad odebere dítě bude asi nespokojený vždy, ale je poněkud rozdíl v tom, z jakých důvodů je odebráno, jak je s ním nakládáno dále a jaké jsou prostředky na přezkoumání rozhodnutí.

+4/0
7.4.2017 13:37

V66l25a67d74i89m68í43r 30K53r94y49c42h96t96á25l93e15k 4282949127842

1. I MPSV shledalo zásah jako neadekvátní.

2. Bod číslo 10. "Pokud stěžovatel s rozhodnutím odvolacího soudu nesouhlasil a nadále se domníval, že pro nařízení předběžného opatření nebyly splněny zákonné podmínky, což tvrdí i v ústavní stížnosti, mohl proti němu brojit ústavní stížností. To však neučinil a neposkytl tak Ústavnímu soudu příležitost, aby předpoklady nařízení předběžného opatření a jeho další trvání přezkoumal tak, jak v minulosti činil v jiných obdobných případech (srov. nálezy Ústavního soudu sp. zn. II. ÚS 2546/10 ze dne 6. 9. 2011, N 150/62 SbNU 303, sp. zn. I. ÚS 2903/14 ze dne 12. 5. 2015)."

Stěžovatel byl vysílený bojem o tři děti, možná mu došly prachy a proti předběžnému opatření se dál než u Městského soudu neodvolával. Proto projel možnost jak se bránit u soudu.

To je rozdíl proti "neomarxistickému" Norsku, kde by měl advokáta zadarmo.

+1/−1
7.4.2017 13:43

V47á13c42l66a58v 42J54ů63z54a 6791497446

Stále v tom nálezu ÚS nevidím nic, kvůli čemu by měla být ta paní odvolána.

U předběžného opatření z jeho principu nemohou být vždy posouzeny včechny okolnosti. A kdyby v těch Norských případech byly děti za čtyři týdny zpátky doma, tak Norsko nikoho nezajímá.

A argumenty úřadů v tomto případě a ve zmiňovaných případech v Norsku jsou také úplně o něčem jiném. A v tomto případě děti nebyly dlouhodobě izolovány od komplet celého příbuzenstva a posudek na rodinu nedělali zaměstnanci Klokánku.

Jinak za Norské daně by si stěžovatel toho advokáta zaplatil čtyřikrát.

+2/0
7.4.2017 14:18

V44l19a72d14i15m76í36r 13K29r72y14c13h80t72á42l50e58k 4902759927312

Pane Jůzo, nevím jestli umíte správně chápat psaný text. Byly na měsíc odebrány tři děti od rodičů. V rodině tedy problémy byly. Ovšem zásah OSPOD Praha 13 (jmenovitě paní sociální pracovnice Blanky Exnerové, kurátora Mgr. Josefa Smrže a vedoucí OSPOD Praha 13 Mgr. Ivy Hubnerové, poslední dva tam už nepracují) hodnotí MPSV jako neadekvátní a Ombudsman konstatoval závažná pochybení OSPOD.

Pane Jůzo, opatrovnické, ani obecné soudy nejsou v ČR od toho, aby hodnotily práci správního orgánu, kterým je OSPOD. Od toho je v případě dětí odebraných z rodiny MPSV nebo v případě neodebraných dětí MHMP.

Posudky na rodinu i v ČR dělají zaměstnanci Klokánků nebo třeba DC Paprsek.

0/−1
7.4.2017 14:48

V89á62c81l10a26v 56J23ů79z74a 6721547156

Pak by to třeba mohl dokládat nějaký dokument z toho MPSV, ale informace, které jste předložil, k žádným takovým závěrům nevedou.

0/0
7.4.2017 15:10

V97l86a34d20i88m37í91r 90K82r21y43c10h61t92á25l90e95k 4722779867282

Pane Jůzo, je to citováno z Usnesení Ústavního soudu. Podrobnosti se ani jeden z nás jako nezúčastněná osoba nedozvíme. Nadřízený správní orgán OSPOD Praha 13, tomto případě MPSV, jasně řeklo, že zásah byl neadekvátní.

Pokud je Vám to málo, běžte se bavit o tom, jak zlé norské úřady pro nic za nic, sebrali hodné moravské mamince Michalákové dvě děti a pro nic za nic jí je nechtějí vrátit.

0/−2
7.4.2017 15:15

J53a80r36o71s87l57a63v 56B37r56ü27m98m14e93r 4487320612310

Opravdu chcete srovnávat možné neoprávněné odebrání dětí na 4 týdny s doživotním?

0/0
13.4.2017 1:53
Foto

V97e84r20a 19K56u62n30c16o10v65a 6271165961847

... milý pane Krychtálek, každý problém by se měl řešit, rozhodně není namístě spojovat několik problémů společně, to by ve všem byl jak se říká "guláš", systém v Norsku je jeden problém pro naše občany, kteří tam žijí, ano žijí, ale stále to jsou Češi o které by se měl stát zajímat,

OSPOD u nás je další problém, který by měl být veřejně pranýřován jakmile pochybí ve svém rozhodování, psala jsem to již několikrát, že právě náš systém začíná být silně ovlivňován Norskem, konkrétně závislostí na jejich fondech, které k nám "tečou", ty finance zničí i u nás lidské hodnoty rodinného způsobu života, tak jak jsme od pradávna zvyklí, proto není dobré poukazovat, ale vždy se zaměřit na daný problém a křivdy...

+5/0
7.4.2017 13:37

V36l60a26d59i61m31í40r 73K44r62y36c92h43t94á66l54e92k 4392739737922

Náš systém není ovlivňován Norskem.

V Norsku by nejvyšší správní instanci Barnevernetu nikdy nemohl vést kámoš Jardy Starky z Příbrami, jako je to na MHMP (Mgr. Josef Vacek).

+1/−2
7.4.2017 13:45
Foto

V76e18r96a 28K16u65n86c91o46v49a 6401705901477

... to byste se sakra divil, tady si něco přečtěte: http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=33183 ...

+1/0
7.4.2017 13:58
Foto

V86e43r86a 10K30u57n63c31o82v25a 6221675621607

http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=33183

0/0
7.4.2017 13:58

V17l35a52d41i13m18í27r 62K97r53y95c43h48t37á94l32e65k 4122959177332

To je dobrej zdroj. ;-D;-D;-D Paní Kuncová, teď jste se diskvalifikovala z jakékoliv slušnější diskuse.

Je vidět jakou má Váš blog vypovídající hodnoty.

+2/−6
7.4.2017 13:59
Foto

V67e91r19a 26K20u70n92c92o84v60a 6521145791657

... milý pane, odkaz je na výborný článek pana Zdechovského, nechápu co se Vám nelíbí, pravděpodobně více odsuzujete a děláte bezmyšlenkové závěry, ale já tu nejsem proto, abych se dohadovala, slušnost je mou prioritou ... :-)

+3/0
7.4.2017 19:05

I92v17o 36C61h73a83r88f89r90e66i80t30a67g 3984278232261

Paní Kuncová, co má ten Vámi zmíněný článek co dělat s tvrzením pana Krychtálka? Připadá mi, že stejně jako ve Vašem blogu, velmi často podporujete Vaše pravdivá, zčásti pravdivá/nepravdivá ale i lživá tvrzení množstvím odkazů na webové stránky, tak aby se jaksi čtenář utvrdil v přesvědčení, že máte Vaše argumenty dostatečně odůvodněné. Tak tomu Bohužel není! Můžete mi prosím sdělit, jestli umíte dostatečně dobře norsky, jestli Vám ty články někdo překládal, jestli máte odkazy na tyto články z druhé ruky nebo jestli jste používala Google translator, abyste odkazovala na ty norské články?

+2/−3
9.4.2017 14:08
Foto

S59o39ň92a 25S26v35o31b41o25d34o77v47á 6119904637816

Pokud vím, na překladech článků spolupracuje mnoho lidí s výbornými znalostmi norštiny i češtiny, kteří nepotřebují Google. Všechny odkazy jsou ověřené a lze je najít v různých skupinách na FB, kde se spojují lidé z mnoha zemí v boji proti praktikám norského systému. Dříve bylo těžké vše ověřovat, dnes je to díky norským médiím a mezinárodní spolupráci stovek lidí velice jednoduche.

+5/0
9.4.2017 15:51

I43v86o 94C14h38a21r27f42r76e35i37t95a51g 3714758792671

Můj komentář k pravdivosti některých informací naleznete v mé odpovědi paní Kuncové níže na této straně. Očividně si navzájem "ověřují" tyto "zaručeně pravdivé" informace spřátelené skupinky na FC. Ještě, že píšete "pokud vím". Tak Vás alespoň nikdo nemůže nařknout ze lhaní. Vždyť Vy jste to říkala v dobré víře...

V jednom máte ale pravdu. Dnes je to velice jednoduché převzít díky internetu sebevětší blbost, nebo chcete-li "alternativní pravdu", z Parlamentních listů, Aeronetu, Sputniku a dalších. Ať žije mezinárodní spolupráce!Rv

+3/−6
10.4.2017 0:46
Foto

S10o22ň20a 63S49v67o85b93o46d49o16v51á 6879984127976

Moje odpověď viz níže k Vašemu komentáři.

+1/0
10.4.2017 16:00
Foto

V85e80r14a 23K83u15n41c95o26v89a 6871385781697

... pan Krychtálek bohužel reaguje a poukazuje na zcela jiný problém než jaký je uváděn v článku, takže je mimo diskusi daného tématu, články jsou překládány lidmi s vynikající znalostí norštiny i češtiny, žádný translator ...:-)

+2/0
9.4.2017 15:53

V48l53a19d46i88m79í98r 42K74r11y10c66h88t14á75l54e77k 4322389197702

Paní Kuncová, já jsem jen dokazoval, že zcela nesmyslně jsou odebírány děti především v ČR. Nikde se o tom nemluví, nikoho to nezajímá.

Řeší se jen a jen Michaláková, které byli synové odebráni Barnavernetem zcela správně. Mimochodem kdy konečně paní Michaláková zveřejní rozsudek norského okresního soudu, ve kterém jsou důvody odebrání uvedeny?

0/−3
9.4.2017 17:20
Foto

V67e62r94a 62K67u25n93c73o60v38a 6161345961947

Pane Krychtálek, plně Vás chápu, ale pochopte, že článek je o odebírání dětí v Norsku, až by tady byl článek o odebírání dětí v ČR, tak je zcela namístě vést o tomto diskusi, nerada bych Vám "slovem" ubližovala, sama pomáhám řešit známému zamezení styku s jeho syny v ČR a také bych to sem nepsala, věřím, že chápete jak to je vše myšleno a o čem by měla být diskuse zde na článek ...

+2/0
9.4.2017 19:12

I95v14o 98C28h12a65r20f78r13e55i94t10a64g 3514478662581

Možná by ve Vašem případě byl dobrý alespoň ten translator;-). Pak byste nemohla odkazovat například na údajnou přiznanou korupci "Oficiální audit norské vlády prokázal obrovskou korupci v systému, předně při zapojování soukromých firem - https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/rapport-om-private-aktorer-i-barnevernet/id2498772/", když přitom ani na tom zmíněném webu, ani v samotném raportu není o nějaké korupci zapojovaných soukromých firem ani slovo.

Tento obsáhlý raport o 92 stranách popisuje stávající situaci zejména v otázce nákupů služeb pro Barnevernet státním Bufetat nebo obcemi a zkoumáním kdy je to výhodnější (nejen ekonomicky) tyto služby obstarávat sami nebo nakupovat od privátních firem. Ale jak už jsem řekl, o korupci tam není ni slovo! Buďto jste si tuto informaci vycucala z palce, nebo jste papouškovala to, co jste se dozvěděla z druhé ruky. Oboje je špatné.

+3/−4
10.4.2017 0:17
Foto

V28e17r12a 85K58u56n77c72o84v35a 6801465931747

... jak Vás tu čtu, tak Vy nemáte fakticky zájem pomoci těm rodičům, kterým "byznys" ukradl děti, hledáte pouze chyby v argumentech a to je velmi špatné, omlouvám se, ale s Vámi diskutovat nemá smysl, já nebráním a neobhajuji ten "fašistický" systém, ale můj cíl je především veřejně poukazovat na chyby toho systému a ničení životů, vraťte se do svého dětství, jistě byste nechtěl ztratit své rodiče, mámu ani tátu nikdo na 100% nenahradí, vždy tam zůstane šrám na duši pokud o svou rodinu dítě přijde, je mi Vás líto, že nemyslíte na děti a hájíte špatná opatření ...

+2/0
10.4.2017 8:22
Foto

S69o92ň18a 71S54v58o30b72o98d90o63v17á 6109624127726

Vážený pane, jsem ráda, že opět uplatnujete taktiku : ignorujeme prokázána fakta o otřesném odebírání dětí, porušování lidských práv, práv dětí a rodin - tedy to co, potvrdila sama Norska ministryně. Utrpení děti a jejich rodin je Vám jedno. To, zda je norský systém pod vlivem korupce či ne, je věc druhá, která se teprve bude zpětné prokazovat fakty. Ostatně tak to stojí i v té zprávě - že je mnoho indicií k tomu.Tedy - bylo již prokázáno porušování práv dětí a rodin, porušování biologického principu, pochybná a neoprávněná odebírání dětí, lži a neprofesionální ta pracovníků Barnevernetu, protizákonného rozhodování norských soudu - porušování biologického principu. Teď už zbývá dostatečně prokázat korupci systému, jak o tom mluví norští odborníci podepsání pod petici vládě. Ale chápu, Vy jste přítel Yngvara Brenny,jednoho z těch kdo tvrdili jak je norský systém spravedlivý a dělá vše v nejlepším zájmu dětí... Vám bude trvat dlouho si připustit,že ten norský systém způsobil mnoho bolesti a bezpráví zejmena na dětech samotných.

+4/−1
10.4.2017 15:59

I56v17o 11C19h97a32r21f46r49e35i36t42a76g 3834738842371

Nevážená paní! Mě zase těší, že vám stojím za to šmírovat na mém Facebooku, kdo je tam registrován jako můj přítel. Vy mi za to nestojíte;-). Moje taktika je, že když čtu "zaručeně pravdivé informace o fašistickém norském Barnevern" s odkazem na různé weby, tak si ty informace také ověřím. Chápu, že vás a paní Kuncovou to štve. Raději máte tupé ovce, které vše předžvýkané tupě sežerou to, co jim naservírujete. Sami totiž tupě sdílíte dál informace, které vám někdo pře(d)ložil. Kromě pana Brenny mám mezi mými přáteli na Facebooku asi tak dva tucty dalších přátel kteří jsou Norové nebo žijí v Norsku, až do mé maturity jsem také v Norsku žil, dál tam několikrát ročně jezdím, dokonce tam vlastním malý byt a norsky umím takřka stejně dobře jako česky. Proto vám taky mohu sdělit, že v té vámi zmiňované zprávě opravdu není ani slovo o korupci, nebo indiciích k tomu!!! To vás ale nejspíš nezajímá a ruší to jen váš jednoduchý pohled na problematikuRv.

Jen vám ještě chci napsat, že určitě není vše v Norsku ideální, ale konkrétně ochrana dětí, která vám očividně leží tak na srdci, je tam na úplně jiné úrovni než v ČR. Tím myslím profesionalitu pracovníků, investované peníze, kvalita a intenzita práce s problematickými rodinami, zájem veřejnosti a politiků i ochotu se nad stávající situací zamyslet a měnit věci k lepšímu. A míra korupce v norské společnosti vůbec není měřitelná s tou zdejší. Pro zamindrákované Čecháčky dost zjevně platí, že rádi "vidí třísku v oku svého bratra, ale trám ve vlastním oku nepozorují".

Jen si s paní Kuncovou navzájem plusujte své "příspěvky" a svorně mínusujte ty mé:-).

+2/−4
11.4.2017 19:41
Foto

S85o11ň91a 92S96v88o46b85o29d26o47v78á 6589924757106

Vazeny pane, to,že jste v Norsku žil a máte takovéto názory,je velice smutne. Jen dokazuje,že o současné dění v Norsku se fakticky nezajímate, když dokonce popirate tvrzeni norske ministryne, norskych odborniku a norske komise. Zajiste nejste seznamen s poznatky a také s rozsáhlou reformu systému, kterou ministryne Horne avizuje. Nechapu, proc Vy či nekdo z tech desitek Čechů žijících v Norsku - pricemz jich tam celkove zije nekolik tisic a pouze par z nich norsky systém hájí - neděláte poradce ministryni Horne. Jiste by pak odvolala sva slova o tom, že je třeba ukoncit praktiky Barnevernetu, reformovat system, zacit dohlizet na profesni vzdelavani pracovníků Barnevernetu a eliminovat jejich rozsáhlou neprofesionálních, prestat porusovat biologicky princip a prava děti a rodin, a zacit vracet deti do rodin.

+4/−1
11.4.2017 21:33



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.